Nu bär de av!

Ikväll 18:55 Svensk tid lyfter planet som tar oss till London, första mellanlandningen.
--
Jag är något nervös men samtidigt väldigt glad.
--
Okej, jag är inte "något" nervös, jag är sjukt nervös!!
--
Ja menar, jag har inte flygit sen jag var elva år.
--
Och då va bara resan tre timmar lång... (Grekland)
--
Neh, nu ska ja ta mig fan skärpa mig ! Vi ses på andra sidan,
och då menar jag självklar på andra sidan jordklotet..
hahaha.. suck... "Kan flyga, jag är inte rädd! Kan flyga..."
--

Neh, nu ska ja ta mig fan skärpa mig ! Vi ses på andra sidan,
och då menar jag självklar på andra sidan jordklotet..
hahaha.. suck... "Kan flyga, jag är inte rädd! Kan flyga..."
--

Kommentarer
Postat av: Annika

JAG HOPPAS ATT DU FÅR EN JÄTTE TREVLIG RESA!!!

2010-12-30 @ 15:17:30
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Då ni väl kommer på planet från London kommer allt att kännas jättebra! Man orkar inte vara rädd i 25 timmar så det lägger sig efter en drink eller två.

Jag är så glad att du gör detta, både för din och Alison's skull. Jag förstår att det var ett väldigt stort beslut av dig, men du kommer inte att ångra dig, det vet jag.

"Det är lätt att vara modig om man inte är rädd"

Good on you Robin!

2010-12-30 @ 16:22:33
URL: http://www.scandinavianstuff.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0