Tvättar Sommarkläderna!

Ja herregud, nu börjar ja få lite nervösa sammanbrott.
De är bara fem dagar kvar till "Take off" från Sverige. Jag är i full gång med att rota fram mina sommarkläder som ja ska tvätta. Igår va det Julafton, & i mina klappar innehöll det mest sommarkläder som jag hade önskat mig. Skjortor, linnen, t-shirtar badbyxor m.m. Roligast av kläderna var nog en Sverige-tröja som jag ska ha på mig i NZ. Fast den lämnar ja nog kvar i NZ, för om man har på sig den här hemma blir jag nog stämplad som en patriot eller liknande. Sedan är ja nog lite nervös för snöovädret. Hela Heathrow (Flygplatsen) i London var ju stillastående pga snön. Men de verkar som att de är igång igen. Hoppas bara de inte kommer mer snö nästa vecka.
Tack & hej.

Kommentarer
Postat av: Anki

Bra att du var nöjd med julklapparna!Kram

2010-12-25 @ 16:24:05
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0